Liten blir stor

Har ni märkt hur fort tiden går nuförtiden? Eller är det bara hos mig som jorden snurrar på så fort att man nästan blir vimmelkantig? Jag menar, ett år! Hur kunde ett helt år bara pasera så där? Det känns som om någon knäppte med fingrarna och världen förändrades i ett enda andetag. Liten blev stor på rekordtid. Lärde sig sitta, krypa och gå, allt i en hundradelssekund. Jag har svårt att tro att ett helt år verkligen har gått. Men det vet jag ju, alla stora och små händelser är dokumenterade i bild. Alla dagar fångade i både hjärtat och på bild. Alla dagar finns där, men hur kunde de gå så fort?

Älskade Smulan, på onsdag blir du, den finaste dottern i hela världen, 1 år! Mammahjärtat svämmar över av varmaste stolthet över dig vår duktiga och kloka flicka, kärleken är oändlig och för evig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Idag:
Nu:
RSS 2.0