Öm i huvudet efter igår


Nej jag är inte bakis, men det känns verkligen som så i huvudet som är väldigt tungt idag. Igår drog jag igång en stor städcirkus i köket o fick för mig att mitt i kaoset av disk, tvättberg och dammsugning samtidigt möblera om våra köksmöbler. Jag borde förstått att det skulle sluta illa men kanske inte fullt så här illa... Krossade nämligen vår kökslampa med huvudet, klumpigt? Jag i ett nötskal, det är nog något som finns i generna för pappa min är också en mästare på att slå huvudet i taklampor. Men jag tror aldrig han lyckats slå sönder någon än... Där ligger du i lä papsen!

Nähe, jag ska nog vila mig idag, har annars fler fina bilder att bjuda på men det tar vi en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Karate Morfar

Haha det blev en redig krock med lampan ser jag, klart

at man delar med sig av mina fina gener hehe :o)

2010-06-18 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Idag:
Nu:
RSS 2.0