Redigeringslördag


Kommentarer
Postat av: Sofie DJ

Mysig bild :-)!

2012-09-24 @ 10:17:04
URL: http://duvhok.blogg.se
Postat av: Sara

När jag trycker på naturkategorin kommer det upp en frågan om lösenord till en annan blogg... Jätteskumt!
Kanonfina bilder du tar förresten! =)

2012-09-24 @ 12:12:50
Postat av: Louise

Jag fann din fotoblogg igårkväll genom din vanliga blogg. Du tar helt underbara foton och jag är SÅ imponerad och inspirerad. Du har lätt en av de bästa fotobloggarna i Sverige just nu. Blir väldigt nyfiken på hur du får till den softa känslan i Photoshoop(skulle bli väldigt glad om du svarade på det)? Som tjejen ovan skrev så kom det upp en fråga om lösenord till en annan blogg även för mig på vissa kategorier, men om jag tog avbryt så kom jag vidare ändå.
Hälsningar Louise Malmsten som har sina foton på www.ettfrusetogonblick.se och www.louisemalmsten.se om du vill se :)

Svar: Tack snälla gulliga för den härliga kommentaren som fick mig att le stort och glatt!! Jag tänkte på den till och från under hela den dagen. :-)
Lycka till med fotograferandet, det är ju så kul!!
Josefin Landhagen

2012-10-29 @ 09:33:54
Postat av: Louise

Photoshop ska det stå, hatar när det blir fel :)

Kommer boka dig i framtiden - så bra tycker jag att du är. Underbara studiofoto, natur, porträtt, macro...du är verkligen en talang.

2012-10-29 @ 09:37:03
Postat av: Tina

Vilka fina bilder!
Fin blogg
kram Tina

Svar: Tack så mkt!
Josefin Landhagen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Idag:
Nu:
RSS 2.0