Sommarrea, impulsfynd!

Idag kom brevbäraren med ett paket till mig vilket innehöll tre fina fynd som raskt hade klickats hem från nuknuks sommarrea förra fredagen, snygga godbitar va!?


Ring nedsänkt till 29 kr från 99 kr.
Sandfärgad väska med guldkjedja, perfekt till en patyoutfit i sommar, nedsänkt till 59 kr från 299 kr.
Nitväska i mörkaste navy nedsänkt till 149 kr från 299 kr, kommer bli min favorit i höst till skinjackan!

460 kr har jag sparat på denna beställning. Tänk så bra o så många nya fina väskor jag har nu! Köpte ju en ljust puderrosa med nitar tidigare i veckan med! Happy!

Lillan älskar väskor o kastade sig över denna. Jag får nog köpa en egen liten väska till henne i 1 års present. ;-)



Kommentarer
Postat av: Linda

åh, jag älskar den svarta väskan... VILL HA!!!!!



kram gumsi o hoppas du har en mysig helg i regnet

2010-07-24 @ 17:18:43
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/


Följ min blogg på bloglovin!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0