Min bild i tidningen!


Lördagsfrukosten satte jag nästan i halsen när jag bläddrade i morgontidningen och fick se något bekant i ögonvrån. Skulle just vända blad då bilden fångade mitt intresse och jag hajjade till. Vilken överraskning och chock! För där i NT uppförstorad så den nästan täckte en hel sida var ju mitt foto, oj! Vad roligt att de valde att framhäva min bild så pass mkt brevid de andra, hihi! Glad vart jag o nu får man väll hålla en tumme att man kanske kan få hem ett pris för bilden med! Så håll en tumme för mig! :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Håller alla tummar för bilden är verkligen fantastisk.

Vad kan man vinna?



kraaaaaaaaaam

2010-06-23 @ 16:08:46
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Jossan

Sv till Linda: Tack vännen! :-)Man kan vinna presentkort på MediaMarkt om 500:- resp 4000:-. Kolla länken här:

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=6047011

2010-06-23 @ 20:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Idag:
Nu:
RSS 2.0