Grand Hotel


Fotade upplysta kvällsvyn över vackra strömmen under Kulturnatten, 2008-09-27.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fina färger som speglar sig.

2008-09-29 @ 19:33:11
Postat av: Daniel C

Hej !



(Denna kommentar inte relaterad till specifik bild)

Väldigt fina bilder !



Har varit inne och tittat på bilderna som verkar väldigt genomtänkta och mera proffs än amatör, även

om ni verkar vara självlärd. Bilderna utstrålar

familjelycka, spontanitet och ungdomlig skönhet. De flesta bilder är av ganska privat karaktär,alltså

egentligen ej avsedda för en bredare pulik.



Själv är jag ren amatör och säljer inte mina bilder,

är "gammal gubbe" och som sådan lite mera rotad i icke digitala kameror.(Minolta Super A mätsökarkamera från ca 1958 för blixtbilder och konica sytemkamera från ca 1980 för landskapsbilder.) Gillar att plåta firmafester, veteranbilar segelskutor och landskap.

Skulle därför fråga om vilken kamera och bildbehandlingsprogram man ska kolla på om man ska gå över till digital teknik (utan att bli ruinerad).

Har i och för sig inhandlat en superzoom digital

kamera fujifilm S5700 vilken tar jättefina bilder

men kommer inte så bra överens med den då den inte

framhäver det jag vill. (även om det är tekniskt mer perfekt än gammaldags filmbilder.)

(och då jag har svårt att förstå mig på det), om det finns någon bra kurs för bildbehandling.

Vilket program finns det ?

Vill slutligen önska fortsatt familjelycka för

er familj och alla andra som ni plåtat.



Mvh



Daniel C

2012-05-29 @ 08:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Idag:
Nu:
RSS 2.0