Välkommen!

Äntligen börjar bloggen få liv igen och skaka av sig dammet som samlats under nästan ett helt år av tystnad. Men nu kanske uppdateringen blir flitigare så att det kommer in lite fler bilder igen framöver! Eftersom jag har märkt att det tittat in fler nyfikna läsare sen bloggen kom igång igen så vill jag passa på att säga välkommen och berätta lite mer om mig!

Jag är en fototokig tjej född -82 bosatt i Norrköping med min sambo och våra två barn. Minstingen är född i år 2009 och just nu är jag föräldraledig från mitt vanliga jobb som kundrådgivare. Har fotat aktivt sedan 2000 då jag gick en fotoutbildning och fick chans att äntligen prova på fotokonsten som jag alltid varit så faschinerad av.

Förutom mitt brinnande fotointresse är jag även inredningstokig och modeintresserad. Hemmet har gått igenom en helrenovering och klädköpen till mig o barnen brukar bli för många! ;-) Älskar även att umgås med vänner över en fika eller långpromenad.

Jag ser den här bloggen som mitt galleri där jag "ställer ut" de nya bilder jag tar samt tagit genom åren. Jag uppdaterar den när jag hinner, ibland oftare och ibland mer sällan. För att inte missa några inlägg kan du lätt lägga till sidan som favorit genom att klicka på ikonen "Följ bloggen" nedanför inlägget.


Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

Nu vill jag ha en uppdatering med fler av dina vackra bilder



Kram

2009-12-04 @ 15:42:10
URL: http://linusludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Idag:
Nu:
RSS 2.0