Fredagskväll hos mig

Sitter och leker lite i PS med bilder från plåtningen med M&M på ängen tidigare i sommar. Har under en ganska lång tid varit mkt för att behålla mina bilder så orörda som möjligt, då det känts mest äkta. Samt att jag ofta varit så nöjd med bilderna i sin helthelt att det skulle känts som jag hade förstört dem om jag fixat o trixat för mkt i photoshop. Men nu lockar kreativiteten och jag vill utforska bildernas möjlighet ännu mer. En bild kan få ett helt annat liv bara man ändrar lite färgmättnad osv... Har fastnat på bilder som har den här sköna sommardassigheten över sig just nu... De känns lite mer levande, lite roligare och mycket inspirerande! Nya utmaningar är kul! :-)

 

Ja så ser min fredagskväll ut, ska kanske slita mig för o se ngn film sedan...

 

Trevlig helg på er där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Idag:
Nu:
RSS 2.0