Ett lätt regn

Passade på att fota dropparna på blombladen imorse från regnet med min gamla systemkamera Pentax K10 + macroobjektiv. Använder ju annars mest min nya bästis, Nikon D700, men saknar ännu macroobjektiv till den. Då är det bra att ha kvar sin gamla utrustning som backup.

Har denna lördag annars avverkat flera timmar i mkt trevligt sällskap i Kimstad idag. Hade fått ett fotouppdrag av sambons kollegas familj, så vi vart överbjudna på god middag tillsammans med en annan familj som är vänner till oss. O tre söta sessor har jag nu förevigat, sååå nöjd med bilderna! Det vart lite "in action" bilder, spontana bilder på barnen i sin naturliga miljö, inget stelt och uppstält utan naturliga bilder där de är sig själva. Det är sådana foton jag gillar mest, att fånga ögonblicken! Kommer nog lägga upp några bilder vart efter, men först ska jag sammanställa en cd åt föräldrarna samt att de ska ge sitt medgivande.

Ha en fin lördag där ute!

Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Himmla fin ;)

2011-01-02 @ 09:07:33
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Idag:
Nu:
RSS 2.0