Vill så gärna...

 

Sitter just nu o går igenom bilderna från lördagens fotosession med prinsessorna C, S & K, helt underbara bilder o jag blir så glad och upprymd över att titta på dem! Härligare o sötare ungar får man leta efter o bilderna känns så levande då de är tagna in action. Jag vill så gärna lägga upp fotona på en gång, blev så himla nöjd, galet nöjd, toknöjd! O det är inte ofta som jag blir 100% nöjd, finns det någon mer självkritisk människa än mig? Skulle inte tro det. Så jag vågar därför lova att de är bra!

 

Men, bilderna kommer att dröja, ja kanske upp till en månad iom semestertider. O jag publicerar aldrig några av mina foton tagna på andra utan deras/målsmans godkännande först, så bilderna kan komma att dröja av andra skäl med... Men en inte allt för avslöjande sneak peak kan jag ju bjussa på, söta små bebbefossingar va!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Idag:
Nu:
RSS 2.0