Låna en modell

Nu har jag varit en glad Nikonägare i hela 4 dagar, men inte har jag hunnit att provfota så mycket som jag önskat. Det är ju en hel vetenskap att sätta sig in i en ny kamera och instruktionsboken är en tjockis som jag nog kommer få lusläsa hela sommaren för att bli bästis med D700. Har man desutom en raketsnabb liten tjeja att passa på blir stunderna inte många att lägga på min heliga fotobibel. Men himla fotosugen är jag så det blir nog att låna min fina vän Monica för att knäppa några bilder framöver. Det brukar vara hon som "råkar illa ut" så fort jag får fotoidéer som jag vill prova på någon... Just nu skulle jag vilja ta lite somriga bilder på den här ängen igen, ska nog höra med henne när hon har tid!

 

Är även bra sugen på att provplåta andra personer med, kommer nog fråga fler om jag får låna dem som modell vid något tillfälle. :-)

 


Från en fotosession med Monica 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Idag:
Nu:
RSS 2.0