Bröllop 2011-12-03

Ett litet smakprov från bröllopsplåtningen idag. Så nöjd med fotograferingen att det sprudlar inom mig, är ivrig över att få kasta mig över alla bilderna så snart som möjligt!

 

Hade en så härlig känsla i magen inför fotograferingen idag, det kändes bara så rätt, att det inte kunde bli annat än jättebra! Mycket spelade nog in i brudparets val av plats, ett av Norrköpings mysigaste områden med varierande miljöer vilket ger god möjlighet till en bredd av varierande porträtt. Hade även tillgång till en glasveranda som jag vart eld och låger över att få fotografera i igen, så vackra lokaler. Det är roligt när man får dessa kickar och blir hyperinspirerad i sitt fotograferande. Jag såg tusen olika möjligheter och massa bilder jag ville fånga. Körde nog lite med brudparet, haha, men det tog det bra o lydde order. ;-)

 

Var extra roligt att få återkomma till denna plats eftersom jag hade en fotografering av en bröllopsfest här i somras (som jag inte hunnit visa bilder på än) som även den var en av mina favoritfotograferingar. Var spännande att få återvända hit igen i en annan årstid då allt är annorlunda men lika vackert fast på ett annat sätt i ett annat ljus. Underbart, denna känsla har jag mått bra på under hela dagen.

 

Fotografering för mig är ett lyckopiller, kärlek!

 

Hoppas er bröllopsdag vart en vacker och minnesrik dag Ida och David!


Kommentarer
Postat av: angelica

Som sagt var. Jag vill ha mer! du är så duktig! KRAM

2011-12-16 @ 18:13:18
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Idag:
Nu:
RSS 2.0