Min bild hedersomnämnd i fototidningen Kamera & Bild


Har aldrig provat att skicka in mina bilder i något större fotosammanhang förr som tävling eller liknande. Kanske för att det känns lite läskigt? Men så provade jag att på skoj skicka in två bilder till NT:s sommartävling. Den ena bilden vart publicerad på nästan en hel sida och den andra till och med vann första deltävligen!! Så då tog jag mod till mig och skickade in några bilder till Grand Prix 2010, Kamera & Bilds årliga fototävling med deltävlingar varje månad. Bara på skoj, lovade mig själv att inte bli besviken om jag inte skulle komma med. För det är klart att jag inte skulle göra det, nähe inte en chans.

Men se där, den fanns en chans för mig i alla fall, för i nyaste nummret är en av mina bilder med som hedersomnämnd!

Grattis till mig, klappar mig själv på axeln! Fy fan vad jag är bra!! ;-D

Kommentarer
Postat av: strindis

grattis!

2010-08-11 @ 02:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Idag:
Nu:
RSS 2.0